" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Κυριακή, 3 Σεπτεμβρίου 2017

Στο δρόμο της ΕπΑνάστασης. Ομιλία 9η. Μνημόσυνο στον π.Αυγουστίνο Καντιώτη και στον θεολόγο κ.Νικόλαο Σωτηρόπουλο. Βίντεο.

Εγκαινιάσαμε μια σειρά ομιλιών ενός αγωνιστή νέου θεολόγου, του Βασιλείου Μαυρίδη.


Όπως πληροφορηθήκαμε ο κ.Μαυρίδης πρόσφατα εγκατέλειψε οριστικά την Κύπρο όπου ζούσε αφού προηγουμένως ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ από την μόνιμη θέση που είχε ως θεολόγος σε μητρόπολη (ποιος θεολόγος δεν θα ζήλευε μια μόνιμη θέση;),
για να επιστρέψει στο χωριό του, στη Μακεδονία, και να βγάζει "τον άρτον τον επιούσιον" με "τον ιδρώτα του προσώπου του", σκάβοντας την γη.


Καλύτερα να ατενίζεις στον Θεό με ιδρωμένο το πρόσωπο σου από τον μόχθο, περήφανος που κράτησες την ορθόδοξη αλήθεια, παρά να σκύβεις τον αυχένα μέσα στα μητροπολιτικά γραφεία, σε δειλούς ρασοφόρους που ανέχονται και συνκοινωνούν με την αίρεση.
Η οδός της ομολογίας, σίγουρα κοστίζει.


Τα κηρύγματα του (ποτέ δεν ξεπερνούν τα 15 λεπτά) αν και ξεκινάνε ήπια, πολύ γρήγορα μας αφυπνίζουν, μας καλούν σε προσωπική ΕπΑνάσταση.
Γι αυτό δώσαμε (με δική μας πρωτοβουλία) τον τίτλο : "Στο δρόμο της ΕπΑνάστασης". Ο ομιλητής, διαρκώς δικαιώνει απόλυτα τον τίτλο αυτό. Σήμερα, παρουσιάζουμε την 9η ομιλία του.


Ακούστε τες και χαράξτε κι εσείς την μαρτυρική και αγωνιστική πορεία σας στον ίδιο δρόμο.

Ομιλία 9η.
Εκφωνήθηκε την Κυριακή 27/08/2017 :



Ομιλία λίγο πριν το τέλος της Θείας Λειτουργίας, στην οποία τελέσθηκε μνημόσυνο του Μακαριστού Αυγουστίνου Καντιώτη και Νικολάου Σωτηρόπουλου

Αμέσως μετά το μνημόσυνο, είπε δυο λόγια και ο π.Φώτιος, που επίσης γνώρισε τον "αφορισμένο" θεολόγο κ.Νικόλαο Σωτηρόπουλο.
Η ατμόσφαιρα ήταν τόσο έντονα συγκινησιακή που οι περισσότεροι βγήκαν έξω δακρυσμένοι.



Βίντεο από το μνημόσυνο :

https://youtu.be/rL8GDMpR1AI


Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

5 σχόλια:

Panagiotis Panagiotou είπε...

Να σας έχει καλά ο Θεός κύριε Μαυρίδη και να σας ενδυναμώνει,για να συνεχίσετε να αφυπνίζετε συνειδήσεις.
Ας έχουμε τις ευχές των αγίων Αυγουστίνου Καντιώτη και Νικολάου Σωτηρόπουλου.

Ανώνυμος είπε...

Βασίλειε τί γίνεται στην Κύπρο? Ούτε ένας ιερέας δεν ενδιαφέρεται για τον οικουμενισμό και την σύνοδο της Κρήτης?

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Επειδή δεν νομίζουμε ο κ.Μαυρίδης να έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο κ να διαβάσει το σχόλιο σας, είστε από Κύπρο και ενδιαφέρεστε να διακόψετε την μνημόνευση; Ή ρωτάτε απλά από περιέργεια;

Ανώνυμος είπε...

Συχρονοι Αγιοι και οι δυο μορφες ανεπαναληπτες δυας Αποστολων παλαιψανε αγωνιστηκανε δωσανε μαχες κραταιες κατα των αιρεσεων και κυριως κατα του οικουμενισμου κατα της αμαρτιας και κατα του ποικιλομορφου κακου που βασιλευει στις ημερες μας γαιυτο και δοξαστηκανε και δεν τους ξεχνει ο λαος αναπαυωντε στην βασιλεια του Θεου μονο λυπουντε και τριζουν τα αγια οστα τους που βλεπουνε τα παιδια τους να αλλαζουν γραμη και να πρωδιδουν την πιστη μας μας καλουνε και τωρα στον ιερο αγωνα υπερ Πιστεως τις πραισβειες τους να εχουμε δεν θα βγαλει η Ελλαδα αλλον τετιον ιεραρχη και θεολογο γιατι δεν ειμαστε αξιοι τωρα πρεπει να μιμηθουμε τους αγωνες τους αλεξιος κ

Emilios Sotirioy είπε...

Πραγματικά άξιζαν τον κόπο τα χιλιόμετρα!!!

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.