" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου 2017

Στο δρόμο της ΕπΑνάστασης. Ομιλία 15η.

Μια ακόμη ομιλία του αγωνιστή θεολόγου Βασιλείου Μαυρίδη.

Στο δρόμο της ΕπΑνάστασης. Ομιλία 15η.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Στο 08:47 λεπτό λέει ο κ.Μαυρίδης:
"Ο Χριστός ήταν εγκαταλειμμένος-εγκαταλελειμμένος απο τον Πατέρα,απο τον Θεο...''!!!
Δεν διαβάζει τον Μέγα Αθανάσιο ο αγαπητός κ.Βασίλειος Μαυρίδης;Ήταν ποτέ εγκαταλελειμμένος ο Υιός απο τον Πατέρα;;Ήταν παρατημένος ο Χριστός απο τον Θεό;!;

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Όπως έχουμε γράψει κ στο παρελθόν, οι ομιλίες του κ.Μαυρίδη δεν είναι "ανάγνωση", είναι λοιπόν αυτονόητο ότι θα ξεφεύγουν κάποιες λέξεις στη ροή του λόγου, ειδικά με δεδομένο ότι λόγος του είναι καταιγιστικός.

Καλά κάνατε και επισημάνατε το λάθος.
Δεν νομίζουμε ότι αξίζει να κατεβάσουμε την ομιλία και να την ανεβάσουμε διορθωμένη,
δεν νομίζουμε ότι ο καλοπροαίρετος ακροατής θα σταθεί σε αυτό (στα ελάχιστα δευτερόλεπτα) και θα υποστεί ζημιά αντί για τόσα άλλα που επισημαίνει στο 17λεπτο κήρυγμα του.

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.