" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Τετάρτη 6 Απριλίου 2016

ΝΕΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΑΣΩΜΑΤΩΝ - ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ (ΡΟΤΟΝΤΑ) ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Την 2αν Απριλίου 2016 πήγε κάποιος χριστιανός να προσευχηθεί στον Ναόν αυτόν (Αγ.Γεώργιος-Ασωμάτων Ροτόντας), όπως συνήθιζε έως τώρα, αλλά εξεπλάγη όταν ο φύλακας τού ζήτησε εισιτήριο εισόδου δύο ευρώ (2€) και του είπε ότι αυτό άρχισε να εφαρμόζεται από της 1ης Απριλίου τρ.έ. και ότι μόνον μια φορά τον μήνα οι πιστοί μπορούν να εισέρχονται για προσευχή χωρίς να πληρώνουν

Σχόλιο ομάδας ο"ο Παιδαγωγός"
Επειδή όλοι οι Βυζαντινοί ναοί της Θεσσαλονίκης, προστατεύονται (ως μνημεία) και από το Υπουργείο Πολιτισμού, μήπως να πληρώνουν οι Ορθόδοξοι πιστοί εισιτήριο ΣΕ ΚΑΘΕ εκκλησία και ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ που εισέρχονται; 

Δηλαδή οι πιστοί χτίζουν εκκλησίες, αλλά μετά από εκατοντάδες χρόνια πρέπει να πληρώνουν για να μπαίνουν σε αυτές και να προσεύχονται.

Το εισιτήριο είναι μία ακόμη απόδειξη μετατροπής του ναού του Αγ.Γεωργίου (Ασωμάτων) Ροτόντας αποκλειστικά σε πολιτιστικό μνημείο.

ΥΓ. Αρχικά θεωρήσαμε υπερβολή την συγκεκριμένη είδηση. Το αποδώσαμε σε παραπληροφόρηση. Όμως μετά την ανάγνωση της ανάρτησης, διαπιστώσαμε ιδίοις όμμασι την επιβολή εισιτηρίου!
Ιστολόγιο Ομάδας Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"


Ακολουθεί η ανακοίνωση από το
ΟΡΘΟΔΟΞΟΝ ΚΕΝΤΡΟΝ ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ «Ο ΑΓΙΟΣ ΜΑΡΚΟΣ Ο ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ»
Θεσσαλονίκη 02-04-2016

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΑΣΩΜΑΤΩΝ - ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ (ΡΟΤΟΝΤΑ) ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Ο Ιερός Ναός των Ασωμάτων-Αγίου Γεωργίου (Ροτόντα) είχε μετατραπεί σε χριστιανικό επί της εποχής του Μεγάλου Θεοδοσίου, από ειδωλολατρικός που ήταν προηγουμένως.
Λειτούργησε έκτοτε ως χριστιανικός Ναός έως το έτος 1590, οπότε μετετράπη σε τζαμί από τους βαρβάρους Τούρκους κατακτητές.
Σ’αυτόν τον Ναό έχουν λειτουργήσει είκοσι επτά Άγιοι Αρχιερείς της Θεσσαλονίκης και ο ίδιος υπήρξε για πολλά χρόνια μητροπολιτικός.

Το 1912, με την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης, ο τότε Διοικητής της πόλεως Στέφανος Δραγούμης παρέδωσε όλους τους βυζαντινούς ναούς στην Ιεράν Μητρόπολη. Το 1917 η επαναστατική κυβέρνηση Θεσσαλονίκης του Ελευθερίου Βενιζέλου, με διάταγμά της, όρισε ονομαστικώς όλους τους βυζαντινούς ιερούς ναούς ως ανήκοντας στην Ιεράν Μητρόπολη, διευκρινίζοντας ότι κάθε επέμβαση σ’αυτούς έπρεπε να έχει την έγκριση της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας. Επομένως δεν ξεχώρισε τον συγκεκριμένον Ιερόν Ναόν ως μουσειακόν, όπως ισχυρίζονται σήμερα οι αρμόδιοι.

Την 2αν Απριλίου 2016 πήγε κάποιος χριστιανός να προσευχηθεί στον Ναόν αυτόν, όπως συνήθιζε έως τώρα, αλλά εξεπλάγη όταν ο φύλακας τού ζήτησε εισιτήριο εισόδου δύο ευρώ (2€) και του είπε ότι αυτό άρχισε να εφαρμόζεται από της 1ης Απριλίου τρ.έ. και ότι μόνον μια φορά τον μήνα οι πιστοί μπορούν να εισέρχονται για προσευχή χωρίς να πληρώνουν.
Ο τελευταίος Μητροπολίτης, προ της πτώσεως της Θεσσαλονίκης στους Τούρκους, Άγιος Συμεών ο μυσταγωγός (+1429), γράφει ότι όσοι βεβηλώνουν ιερούς ναούς έχουν πάντοτε κακόν τέλος.
Ας προσέξουν ο άθεος Τσίπρας και η παρέα του να μην βεβηλώνουν προκλητικά τον αρχαιότερον και ιστορικότερον βυζαντινόν Ναόν της Θεσσαλονίκης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.