" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Παρασκευή 10 Μαρτίου 2017

Ουκρανία: Κυριακής της ορθοδοξίας, ο επίσκοπος Λογγίνος της κανονικής εκκλησίας που υπάγετε στο πατριαρχείο Μόσχας, αναθεματίζει τον οικουμενισμό και την ψευτοσύνοδο της Κρήτης !



Αυτά τα αναθέματα έπρεπε να διαβάσουν την περασμένη Κυριακή οι Ιεράρχες της Εκκλησίας της Ελλάδος.



  • Αλλά πως να αναθεματίσουν τις αποφάσεις τους για την (ψευδο)Σύνοδο της Κρήτης; 
  • Ή πως να αναθεματίσουν τους αιρετικούς ενώ συμμετέχουν στο ΠΣΕ και τους αποκαλούν "εκκλησίες" (καταργώντας το "Πιστεύω" όπου ομολογούμε "Εις Μίαν ... Εκκλησίαν"),
  • ή την "μεταπατερική θεολογία" που διδάσκεται πλέον στις ορθόδοξες σχολές;
  • Ή πως να καταργήσουν την Μασωνία και τον Σιωνισμό; Αυτούς δηλαδή που τους ανέβασαν στους δεσποτικούς θρόνους;


Όταν η ηγεσία προδίδει την Ορθόδοξη αλήθεια, έχουν χρέος να την υπερασπιστούν οι πιστοί.



Ακούστε έναν πραγματικά ομολογητή επίσκοπο -που αν και βρίσκεται στην δοκιμαζόμενη Ουκρανία- ομολογεί την αλήθεια : 



ΑΝΑΘΕΜΑΤΑ
(...)

21) - Τοῖς κηρύσσουσι καί διδάσκουσι τήν παναίρεσιν τοῦ διαχριστιανικοῦ καί διαθρησκειακοῦ συγκρητιστικοῦ οἰκουμενισμοῦ, ἀνάθεμα (γ΄).

22) - Τοῖς κηρύσσουσι καί διδάσκουσι τήν μεταπατερικήν, νεοπατερικήν, συναφειακήν καί μετακανονικήν αἵρεσιν, ἀνάθεμα (γ΄).

23) - Τοῖς ἀρνουμένοις τάς Ἁγίας Η΄ καί Θ΄ Οἰκουμενικάς Συνόδους, τάς συγκληθείσας ἐπί Μεγάλου Φωτίου καί Ἁγίου Γρηγορίου Παλαμᾶ, παποφιλιοκβισταῖς, ἀνάθεμα (γ΄).

24) - Τῷ προτεσταντικῷ λεγομένῳ «Παγκοσμίῳ Συμβουλίῳ Ἐκκλησιῶν»-Αἱρέσεων, ἐν ᾧ διδάσκεται ὅτι ἅπασαι αἱ αἱρέσεις κλάδοι εἰσί τῆς Μιᾶς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ, καί τοῖς Ὀρθοδόξοις, τοῖς συμμετέχουσι ἐν ταῖς ἀντικανονικαῖς συμπροσευχαῖς μεθ’αἱρετικῶν κατά τήν
λεγομένην «ἑβδομάδα προσευχῆς ὑπέρ τῆς ἑνότητος τῶν χριστιανῶν», ἀνάθεμα (γ΄).

25) - Τοῖς ἀντορθοδόξοις κειμένοις τοῦ Τορόντο (1950), Μπαλαμάντ (1993), Σαμπεζύ (1994), Πόρτο Ἀλέγκρε (1997) καί Πουσάν (2013), ἀνάθεμα (γ΄).

26) - Τοῖς διδάσκουσι ὅτι αἱ αἱρέσεις, αἵτινες ἀπεκόπησαν ἐκ τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, συμπεριλαμβάνονται ἐντός αὐτῆς, τάς ὁποῖας καί ὀνομάζουσι «ἀτελεῖς ἐκκλησίας» καί ὅτι ἔστι σωτήριος Χάρις, ἔγκυρον βάπτισμα καί ἐνεργοῦσα Χάρις τῆς ἱερωσύνης ἐκτός τῆς Μιᾶς, Ἁγίας, Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, ἀνάθεμα (γ΄).

27) - Τοῖς κηρύσσουσι καί διδάσκουσι τήν αἵρεσιν ὅτι ὁ ἐκάστοτε Οἰκουμενικός Πατριάρχης πρῶτος ἐστί ἄνευ ἴσου, ἀνάθεμα (γ΄).

28) -Των αιρετικών κειμένων της ληστρικής ,αιρετικής και οικουμενιστικής ψευδοσυνόδου της Κρήτης του Ιουνίου 2016, τη λεγομένῃ «Αγίᾳ και Μεγάλη Συνόδῳ της Ορθοδόξου Εκκλησίας», και αυτών που τα δέχονται και τα εφαρμόζουν εν πραξη, κείμενα που :

- θεσμοθετούν τον διάλογο σε προτεσταντικές πλατφόρμες και όχι με το Ορθόδοξο κριτήριο της ομολογίας (Τίτος κεφ 3 παραγ 10)
-Θεσμοθετούν την λεγομένη " αποκατάσταση ενότητας των Χριστιανών" και την ιστορική ονομασία του όρου των "εκκλησιών "για τους Αιρετικούς .
-Θεσμοθετούν το Σύνταγμα του λεγομένου «Παγκόσμιου Συμβούλιου Εκκλησιών» ως βάση του διαλόγου με αιρετικούς
- τον δογματικό μινιμαλισμό!
-Θεσμοθετούν την Δήλωση του Τορόντο που δηλώνει οτι υπάρχουν μέλη της Εκκλησίας και εκτός των τειχών Της, ότι υπάρχει Εκκλησία εκτός Ορθόδοξης Εκκλησίας και ότι η Εκκλησία του Χριστού είναι περισσότερο από κάθε μέλος -ομολογία- του λεγομένου «Παγκόσμιο Συμβούλιου Εκκλησιών»
-Θεσμοθετούν τους μεικτούς γάμους με μια ψεύτικη οικονομία
-Θεσμοθετούν την θεωρία του Ιωάννη Ζηζιούλα για το"ανθρώπινο πρόσωπο" τοῖς κακοδόξοις αὐτῆς κειμένοις καί τοῖς ἀποδεχομένοις καί ἐφαρμόζουσι τάς αἱρετικάς αὐτῆς ἀποφάσεις, ἀνάθεμα (γ΄).

29) - Τῇ Μασονίᾳ καί τῷ διεθνῇ φρικώδῃ Σιωνισμῷ,
ἀνάθεμα (γ΄).

30) - Ὅλοις τοῖς αἱρετικοῖς, ἀνάθεμα (γ΄).
Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"


Αναλυτικά όλα τα αναθέματα που εκφωνήθηκαν, εδώ
το είδαμε εδώ

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αδελφοί! Μονο στο παλαιό ημερολόγιο υπάρχει σωτηρία!
Όλα τα άλλα είναι προφάσεις εν αμαρτία!

Ανώνυμος είπε...

Επειδή τέτοια αναθέματα έχει εκστομίσει και ο κρυφο-οικουμενιστής Πειραιώς Σεραφείμ, γνωρίζουμε αν ο Λογγίνος έχει αποτειχιστεί από το Πατριαρχείο της Μόσχας ???

Γιατί αν έχει εκκλησιαστική κοινωνία και επικοινωνία με τον Οικουμενιστή Πατριάρχη Μόσχας τότε τα αναθέματα είναι ΦΟΥΜΑΡΑ !!!

Κυριάκος Βαρβέρης

Ανώνυμος είπε...

εσύ τι είσαι; εκκλησιαστική σύνοδος; ή Θεός;
Να ξέρουμε ποιος μας εγγυάται που υπάρχει σωτηρία.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Ο επίσκοπος Λογγίνος έχει διακόψει το μνημόσυνο του Πατριάρχη Ρωσσίας λόγω οικουμενισμού:
http://opaidagogos.blogspot.gr/2016/03/blog-post_56.html

Ανώνυμος είπε...

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΝΑΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΑΞΙΟΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟΣ Ο ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΣ ΛΟΓΓΙΝΟΣ . (ΠΑΤΗΡ ΦΩΤΙΟΣ )

Ανώνυμος είπε...

Το “Συνοδικό της Ορθοδοξίας” (κείμενο καθολικής αποδοχής, συνοδικών αποφάσεων, που έλαβε την τελική του μορφή κατά το β’ ήμισυ του 14ου αιώνος), αναφέρει επίσης :
“Ὁ μή λέγων τοῖς αἰρετικοῖς ἀνάθεμα, ἀνάθεμα ἔστω”.
Kαι για όσους δεν γνωρίζουν και μας θεωρούν κακούς, χωρίς αγάπη, να αναφέρω τα εξής :
Η λέξη «ανάθεμα» (εκ του ρ. ανατίθημι) με την καλή της έννοια, σημαίνει το αφιερωμένο στο Θεό πρόσωπο (ανάθημα) ή το προσφερόμενο αντικείμενο (το τάμα). Κυριάρχησε όμως περισσότερο η αρνητική της σημασία, με την έννοια του χωρισμένου και απομονωμένου από τον Θεό, προσώπου. Σ’ αυτή την περίπτωση σημαίνει την εγκατάλειψη του αιρετικού στο έλεος του Θεού, για τη συναίσθηση των ευθυνών του, και την καταδίκη της πλάνης του. Πρέπει να ξεκαθαρίσουμε εδώ, ότι ο αναθεματισμός δεν επέχει θέση ποινής ή τιμωρίας για εκδικητικούς ή άλλους λόγους. Πρόκειται για αμυντική τακτική της Εκκλησίας, στην προσπάθειά της από τη μία να συνετίσει τον αιρετικό και από την άλλη να διαφυλάξει ακέραιη την ενότητα του ποιμνίου της, αλλα και να το διαφυλάξει από τις ψυχοφθόρες κακοδοξίες των αιρετικών
Ο αναθεματισμός, πέρα από έκφραση καταδίκης της πλάνης, αποτελεί και ένα τελευταίο παιδαγωγικό μέτρο αγάπης. Αποβλέπει στην μετάνοια του αιρετικού, στη συνειδητή του μεταστροφή και στην τελική του επιστροφή στους κόλπους της Εκκλησίας.

Σταύρος

Ανώνυμος είπε...

Για σχόλιο ανωνυμου 4.45μ.μ.
Το σχόλιο δεν μου δείχνει για καλοπροαίρετο, ειναι μαλλον για να κατσουνε οι αδελφοί να τσακωνονται για το ημερολόγιο
Αν ειναι καλοπροαιρετο, ειναι υπερβολικο, καθώς υπάρχουν κι αποτειχισμενοι του νεου, όπως κι άλλες υποπεριπτωσεις και με κατι τετοια διασπείρονται τραβηγμενες αποψεις, που δεν ειναι η επισημη θεση, η οποία εκφράστηκε στην εγκύκλιο αποτείχισης του 1935 κι έκτοτε γινεται της παραπληροφόρησης και της υπερβολής, με αποτελεσμα να διογκωνεται το χασμα-Σχισμα και το διαιρει και βασιλευε

Σταύρος

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Σταύρο
Μας έχουν ζαλίσει τελευταίες μέρες με ένα σωρό διχαστικά προβοκατόρικα σχόλια.
Προφανώς έπεσε σύρμα στους οικουμενιστές να μας βάλουν να φαγωθούμε μεταξύ μας.

Διάλογος μπορεί να γίνει, με καλές προθέσεις και με ευγένεια. Κάποιοι επίτηδες την τόσο κρίσιμη στιγμή, προσπαθούν να κόψουν κάθε περιθώριο σύγκλισης ή προσέγγισης. Δεν είναι τυχαία όλα αυτά τα μικρά "παράξενα" σχόλια.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

κ.Βαρβέρη

Ο Λογγίνος έχει πράγματι αποτειχιστεί.
Δείτε:
http://opaidagogos.blogspot.gr/2016/03/blog-post_56.html

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.