" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Πέμπτη 23 Μαρτίου 2017

Ανοιχτή επιστολή προς τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Πατρών κ.κ. Χρυσόστομο αλλά ... Δεν ιδρώνει το αυτί των δεσποτάδων ...

Σεβασμιότατε,
Το τελευταίο διάστημα έχω προβληματιστεί έντονα από διάφορα γεγονότα που αφορούν την μητρόπολή μας και τον τρόπο που αυτά έχουν αντιμετωπιστεί από εσάς προσωπικά. Θα είμαι σύντομος και συγκεκριμένος:

Θέμα 1ο
Πριν από κάποιους μήνες εισήχθη σε νοσοκομείο η κόρη του βουλευτή κ. Νικολόπουλου. Καθώς η υγεία της επιδεινωνόταν, ο κ. Νικολόπουλος εξέφρασε με δηλώσεις στα Μ.Μ.Ε. την πρόθεσή του να δωρίσει τα όργανά της σε άλλους ασθενείς, πράγμα που τελικά έπραξε μετά από ένα σύντομο διάστημα (γράψαμε εδώ).
Όπως οφείλετε να γνωρίζετε εκ της πνευματικής θέσεώς σας, όταν η καρδιά ενός ανθρώπου λειτουργεί με ή χωρίς μηχανική υποβοήθηση, ανεξάρτητα από την κατάσταση των υπολοίπων μελών του σώματός του, η ψυχή του ανθρώπου δεν έχει χωριστεί από το σώμα του και κατά συνέπεια αυτός είναι ζωντανός, πράγμα που παύει να ισχύει όταν του αφαιρούν τα ζωτικά του όργανα (και η καρδιά παύει να λειτουργεί).


Ο κ. Νικολόπουλος είναι δημόσιο πρόσωπο, εν’ ενεργεία βουλευτής, αρχηγός κόμματος που υποστηρίζει –υποτίθεται- τις χριστιανικές αξίες και έχει έντονη εκκλησιαστική παρουσία στη τοπική μητρόπολη.
Παρ’ όλα αυτά στην προκειμένη περίπτωση δυστυχώς υπέγραψε την δολοφονία της κόρης του.


Όμως θα ήθελα να σας ρωτήσω:
Δεν θα έπρεπε εσείς σαν πνευματικός πατέρας να επέμβετε προσωπικά και να τον αποτρέψετε, την στιγμή που εξέφρασε δημόσια τέτοια άποψη; 
Δεν θα έπρεπε -εφόσον επέμενε στην άποψή του- να τον νουθετήσετε με κάποιου είδους δημόσια ποινή/παρατήρηση ώστε να έρθει «εις εαυτόν»;
Δεν θα έπρεπε με αφορμή αυτό το περιστατικό να ενημερωθεί το εκκλησιαστικό πλήρωμα δημοσίως (π.χ. με κάποιο Κυριακάτικο δελτίο τύπου) ότι τέτοιες πρακτικές δεν είναι χριστιανικές καθώς δεν είναι έκφραση αγάπης αλλά δολοφονία ενός ανυπεράσπιστου ανθρώπου;


Εκ των πραγμάτων τίποτα από τα παραπάνω δεν έγινε.
Ο βουλευτής πραγματοποίησε την πρόθεσή του, η εντύπωση που έμεινε –απουσίας άλλης φωνής – ήταν ότι η πράξη του ήταν θεάρεστη, και σαν να μην έφταναν αυτά, λίγες μέρες μετά από την πράξη του, σε ναό των Πατρών, κατά την ώρα την Θείας Λειτουργίας, ιερουργούντος του Επισκόπου Κερνίτσης κ. Χρύσανθου, εντός του Ιερού Βήματος και πλησίον την Αγίας Τραπέζης, ο επίσκοπος ασπάστηκε «εν είδει συλλυπητηρίων» τον κ. Νικολόπουλο ο οποίος είχε μόλις εισέλθει στο Ιερό Βήμα κατά την προσφιλή του συνήθεια!




Θέμα 2ο
Μετά από την σύγκληση της Ιεράς Συνόδου, όπου έγινε ενημέρωση των Μητροπολιτών για τα πεπραγμένα της Συνόδου στο Κολυμπάρι της Κρήτης, η Επιτροπή Τύπου της Ιεράς Συνόδου δημοσίευσε ένα δελτίο τύπου προς ενημέρωση για τα πεπραγμένα της Ι.Σ.
Με δηλώσεις του στα Μ.Μ.Ε. ο Μητροπολίτης Κυθήρων δήλωσε ότι αυτό το δελτίου τύπου ήταν ανυπόστατο (δηλαδή ουσιαστικά ψευδές), προκαλώντας μάλιστα τον οποιοδήποτε έχει αντίθετη γνώμη να τον διαψεύσει.

Σε αυτή την άποψη συμφώνησαν και αρκετές αναλύσεις (βίντεο, κ.τ.λ.) που δημοσιεύθηκαν στο διαδίκτυο. Σε σχετική ομιλία του στο διαδίκτυο ο π. Θ. Ζήσης ανέφερε ότι ένας από τους τρεις Μητροπολίτες που απαρτίζουν την εν λόγω Επιτροπή Τύπου είστε εσείς. Κατόπιν τούτου θα ήθελα να ρωτήσω:


Δεν νοιώθετε την ανάγκη να απαντήσετε στις παραπάνω δηλώσεις/κατηγορίες; Προσωπικά σας εκφράζει το παραπάνω Δελτίο Τύπου; Συμφωνείτε με τον τρόπο που χειρίστηκε η αντιπροσωπία της Εκκλησίας της Ελλάδος τις εντολές/αποφάσεις που της είχαν δοθεί από την Ι.Σ. για την Σύνοδο του Κολυμπαρίου;








Θέμα 3ο
Προ λίγων ημερών τελείωσε άλλο ένα Πατρινό καρναβάλι. Αρκετοί ομιλητές του ραδιοφωνικού σταθμού της Μητροπόλεως έχουν χαρακτηρίσει το καρναβάλι ως την πομπή του Σατανά που αποτασσόμαστε κατά την βάπτισή μας.
ο κύριος με το κουστούμι αγκαζέ με τις κυρίες, είναι ο μητροπολίτης Χαλκηδόνος, δείτε σχετικά εδώ

Επίσης υπάρχει και Ιερός κανόνας που απαγορεύει την συμμετοχή σε τέτοιες εκδηλώσεις.
Δεν θα έπρεπε λοιπόν με κάποιο Κυριακάτικο Δελτίο να ενημερώσετε το χριστεπώνυμο πλήρωμα ότι η συμμετοχή και η διευκόλυνση συμμετοχής σε τέτοιες εκδηλώσεις αποτελούν σοβαρή αμαρτία και πρέπει να αποφεύγονται;
Δεν θα έπρεπε να ενεργήσετε με κάθε μέσο ώστε να σταματήσουν ή έστω να περιοριστούν τέτοιες εκδηλώσεις που συνεχώς διογκώνονται; (καρναβάλι μικρών, συμμετοχή σχολείων μέσω συλλόγων γονέων-κηδεμόνων κ.τ.λ.)


Θέμα 4ο
Το θέμα αυτό με απασχολεί εντονότερα από τα προηγούμενα καθώς πέρα από την ιδιότητα του ορθοδόξου έχω και την ευθύνη ενός υιού που
φοιτά σε γυμνάσιο της πόλης μας και σας ομολογώ και να με συγχωρέσετε, ότι αδυνατώ να κατανοήσω την αφωνία σας σε αυτό.
Αφορά την λεγόμενη Θεματική Εβδομάδα και το σχετικό θέμα των «Έμφυλων Ταυτοτήτων» το οποίο καλούνται να διδάξουν υποχρεωτικά τα γυμνάσια καλώντας κατά την κρίση τους κάποιους ειδικούς επί του θέματος για να το αναπτύξουν.
Πρόκειται στην ουσία για μία επιβαλλόμενη εισαγωγή της αλλαγής φύλου και την ομοφυλοφιλίας στα σχολεία μας με σκοπό την αλλοίωση του ευαίσθητου ψυχικού κόσμου των παιδιών μας και δημιουργία του απαραίτητου υποβάθρου για μελλοντική αποδοχή τέτοιων συμπεριφορών. Ως εκ τούτου θα ήθελα για τελευταία φορά να σας ερωτήσω:


Δεν νοιώθετε την ανάγκη να ενημερώσετε το ποίμνιο (π.χ. με ένα Κυριακάτικο Δελτίο τύπου) για το τόσο επικίνδυνο αυτό θέμα (όπως έπραξε π.χ. η Μητρόπολη Πειραιώς), παρέχοντας στα παγκάρια των Εκκλησιών και την σχετική Δήλωση Απαλλαγής;

Δεν νοιώθετε την ανάγκη δημοσίως να διαμαρτυρηθείτε με κάθε μέσο στους κυβερνώντες για το θέμα αυτό; Δυσκολεύεστε να καλέσετε -σε τελική ανάλυση- τους γονείς να εμποδίσουν τα παιδιά τους να συμμετέχουν σε αυτό έστω και με απουσία, σαν έσχατη μαρτυρία Χριστού, όπως έγινε σε άλλη χώρα (Καναδά) για παρόμοιο ζήτημα από μη Ορθοδόξους;
Σεβασμιότατε, κλείνοντας την παρούσα επιστολή θα ήθελα να σας τονίσω ότι θα χαρώ ιδιαίτερα να έχω την απάντησή σας στα ερωτήματα που με βασανίζουν και ειλικρινά περισσότερο θα χαρώ αν διαψεύσετε τις παραπάνω ανησυχίες μου με τις εξηγήσεις σας ή και σχετικά έργα σας.

Ασπαζόμενος ευλαβώς την δεξιά σας,
Μετά τιμής,
Σπυρίδων Ζορμπαλάς
Μηχανικός Η/Υ (B.Sc. M.Sc.)
Σολωμού 10 ΠΑΤΡΑ 26222
Πηγή: Κατάνιξις

Σχόλιο:
"στου κωφού την πόρτα ..."
φυσικά μην γελιόμαστε, δεν είναι κουφοί, 

θέατρο παίζουν οι άνθρωποι ..
όπως θέατρο παίζουν και όταν δίνουν παραστάσεις στις εκκλησίες μας, όταν βγάζουν λόγους κλπ
απλά μας κοροϊδεύουν.
Ομάδα εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

2 σχόλια:

Ελένη Κ είπε...

Μην καταφέρεστε εναντίον πολιτικών οι οποίοι υποστηρίζουν την Μονή Εσφιγμένου!
Χρειαζόμαστε υποστητικτές.
Ντροπή σας που σπέρνετε την διχόνοια

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Επειδή στηρίζουν την Εσφιγμένου δεν πρέπει να ελέγχουμε τα λάθη τους!
Εντάξει τότε, να την διαγράψουμε την ανάρτηση!!!

Κοιτάξτε, κουτοί δεν είμαστε. Ούτε προσγειωθήκαμε πρόσφατα στον εκκλησιαστικό και πατριωτικό χώρο.
Από συγκυρίες ξέρουμε πολύ καλά τα "κονέ" του κυρίου με πρώτης κλάσης αγιορείτικα μοναστήρια (και φυσικά δεν αναφερόμαστε στην Εσφιγμένου για την οποία δεν είδαμε ούτε κάποια δήλωση του ούτε κάποια παρουσία του στις συγκεντρώσεις).
Γεμίσαμε "θεατρίνους" που ψάλλουν και στα αγιορείτικα μοναστήρια.


Όταν κάναμε αυτή την νέα δομή της ομάδος μας, στόχος και κοινό μας γνώρισμα ήταν να λέμε την αλήθεια.
Όταν λοιπόν κάποιος πετάει σοβαρές "κοτσάνες" και δολοφονεί το ίδιο του το παιδί, δεν τον σώζει ούτε η Εσφιγμένου ούτε κανένας.

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.