" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Τετάρτη, 14 Σεπτεμβρίου 2016

ΣΤΑΥΡΟ-ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΗ ή ΔΙΑΒΟΛΟ-ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΗ; (=προσκύνηση των "φλουριών" του Κολυμπαρίου)

Κατά τον δεύτερο πειρασμό στην έρημο, αφού δείχνει ο Διάβολος στον Χριστό πανοραμικά όλα τα βασίλεια του κόσμου, τα πλούτη, τα μεγαλεία και την άλλην δόξαν τους,

λέει του Χριστού :
“όλα αυτά είναι ιδικά μου και θα σου τα δώσω, εάν με αναγνωρίσης ως κύριόν σου και πέσης κατά γης και με προσκυνήσης”.
(Ματθ.δ΄8-9)


Άραγε εμείς ως Χριστιανοί τι προσκυνάμε;
το πάθος και την ταλαιπωρία του Χριστού ή τον Διάβολο για να μας δώσει προσωρινές δόξες, χρήματα και βολέματα ;


Εορτάζουμε την ΣΤΑΥΡΟΠΡΟΣΚΥΝΗΣΗ  ή την ΔΙΑΒΟΛΟΠΡΟΣΚΥΝΗΣΗ;
Θα συνταχθούμε με τους παναιρετικούς Οικουμενιστές Δεσποτάδες που οδηγούν ντουγρού στην πανθρησκεία και διαβολοθρησκεία προκειμένου να έχουμε εγκόσμιες απολαβές;
ή με τους απλούς και κατατρεγμένους Ιερείς και Μοναχούς που μένουν σταθεροί στην Ορθόδοξη συνέχεια και παράδοση;

Ν.Τ.
Προσκυνητές Αγ.Όρους Αργολίδος.


2) Τι μέρα έχουμε σήμερα;!!! 14/9/2016;!!!
Μείνετε συντονισμένοι, σε λίγες ώρες η μεγάλη μας αποκάλυψη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.