" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Πέμπτη, 15 Σεπτεμβρίου 2016

Νέες (αγωνιστικές) ομιλίες γέροντος Σάββα Αγιορείτη σε Καρδίτσα και Λάρισα το ερχόμενο σαββατοκύριακο! ΔΙΑΔΩΣΤΕ!


ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ


Σᾶς προσκαλοῦμε στήν ἐνδιαφέρουσα ὁμιλία τοῦ ὁσιολογιωτάτου Γέροντα Σάββα Λαυρεώτου,

μέ θέμα:

« ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΛΕΓΟΜΕΝΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΚΑΙ ΑΓΙΑΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΣΥΝΟΔΟΥ ΕΝ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙΩ ΚΑΙ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ»

πού θά πραγματοποιηθεῖ τήν Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2016 καί ὥρα 6.00 μ.μ. στήν αἴθουσα ἐκδηλώσεων τοῦ Ξενοδοχείου «ΜETROPOL» στή Λάρισα (ὁδός Ρούσβελτ 14).



Μετά τιμῆς


Ὀρθόδοξος Χριστιανικός Ἀγωνιστικός Σύλλογος «ΑΓ. ΘΕΟΔΩΡΟΣ Ο ΣΤΟΥΔΙΤΗΣ»
καί  Σύναξη Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν Λαρίσης.



Ομιλία Γέροντα Σάββα Λαυριώτη στην Καρδίτσα

ΕΚΔΗΛΩΣΗ - ΟΜΙΛΙΑ

Φέρεται εις γνώσιν των ευσεβών χριστιανών ότι το Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου και ώρα 5.00 μμ στην αίθουσα του ξενοδοχείου «Κιέριον» θα πραγματοποιηθεί ομιλία από τον ιερομόναχο Σάββα Λαυριώτη με θέμα:

«Η παναίρεση του οικουμενισμού, ο ύπουλος διωγμός κατά της Ορθοδοξίας και η σύγχρονη αποστασία»

Παρακαλούμε να τιμήσετε με την παρουσία σας την εκδήλωση

Φίλοι του Αγίου Όρους Ν. Καρδίτσας


Σχόλια:
Εκφράζουμε την χαρά μας -και την ευγνωμοσύνη μας προς τον Θεό- που οι πιστοί δεν κάθονται με σταυρωμένα τα χέρια. Παίρνουν πρωτοβουλίες και ενημερώνουν συνεχώς.

Συγχαίρουμε φυσικά τον π.Σάββα και τους αγιορείτες για την σκληρή αυτή μάχη που δίνουν. 
Η εκκλησιαστική ιστορία μας διδάσκει ότι στις κρίσιμες ώρες, τότε που οι αιρετικοί κυριαρχούσαν, λιγοστοί αληθινοί ποιμένες έκαναν το χρέος τους.

Ιστολόγιο Ομάδας εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"




ΑΡΧΙΕΡΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΔΟΣΙΕΣ

Διαβάσαμε πριν λίγο σε ανακοίνωση της Ι.Μητρ. Θεσσαλιώτιδος (εδώ) τα εξής για την προσεχή ομιλία του αγωνιστού π.Σάββα Λαυριώτη στην Καρδίτσα :

«Η Ιερά Μητρόπολη Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφαρσάλων μετά λύπης πληροφορήθηκε ότι το Σάββατο 17 του μηνός Σεπτεμβρίου στο ξενοδοχείο ΚΙΕΡΙΟΝ της πόλεώς μας θα πραγματοποιηθεί ομιλία από κάποιον Μοναχό Σάββα «Λαυριώτη»…




ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Άραγε την ίδια λύπη έχει η Ιερά Μητρόπολη για τους διαφόρους αιρετικούς και Ιεχωβάδες που επισκέπτονται την Μητρόπολη;

Την ίδια λύπη έχει όταν επισκέπτονται οι προδότες δήμιοι πολιτικοί τις Εκκλησίες στις πανηγύρεις των Ιερών Ναών προς άγραν ψήφων;

Αν την ίδια ημέρα στο ίδιο ξενοδοχείο πραγματοποιούνταν ομιλία υπέρ του Σατανισμού θα έβγαζε άχνα η Μητρόπολη;




Για να δείτε όμως πως το αντιμοναχικό μένος δεν είναι καινούργιο διαβάστε λίγο από το Συναξάρι του Αγίου Νεομάρτυρος Ιακώβου(Αγιορείτου Μοναχού) που τον πρόδωσε και τον συκοφάντησε στους Τούρκους ο ίδιος ο Επίσκοπος της Άρτας.

«…Πλήθος δε πολύ των Χριστιανών έτρεχε κοντά στον Άγιο από όλα τα κοντινά εκεί μέρη, για να ακούσουν την ψυχωφελή διδαχή του, στους οποίους και πολλά θαύματα ετέλεσε ο Όσιος…


Επειδή λοιπόν τέτοια θαύματα έκαμνε ο Άγιος και τα πλήθη έτρεχαν από παντού, ο αρχιερέας της Άρτας Ακάκιος, επειδή είχε κάνει ωρισμένες παρανομίες και φοβόταν, μήπως φανερωθούν αυτές από τον Άγιο, και επειδή ταυτόχρονα είχε διαφθαρεί στο νου…ο άθλιος πρόδωσε τον Άγιο στους άρχοντες του τόπου κατηγορώντας τον ότι συγκεντρώνει πλήθος από την ξηρά και την θάλασσα και δεν ξέρει τι θέλει να κάνει.(*)


Το αποτέλεσμα αυτής της Αρχιερατικής προδοσίας ήταν να οδηγηθεί ο Άγιος μαζί με τους δύο μαθητές του (Ιάκωβος και Διονύσιος) στις απαίσιες φυλακές των Τούρκων.

Εκεί οι βασανιστές έξυναν με σιδερένια νύχια τις σάρκες τους, γρονθοκοπούσαν τα σαγόνια του γέροντα Ιακώβου και έβγαζαν λουρίδες το δέρμα του από το στήθος, και στις πληγές του έριχναν αλάτι και ξίδι. Τους δύο μαθητές του, τους μαστίγωσαν σκληρά με μαστίγια από νεύρα βοδιών. Επειδή όμως και οι τρεις ήταν αμετακίνητοι στην πίστη τους, τους απαγχόνισαν στις 1 Νοεμβρίου του 1520 μ.Χ.



__________________

(*) «Νέον Μαρτυρολόγιον Αγίου Νικοδήμου» απόδοση στην Ελληνική σελ. 49
Ιερά Καλύβη Αγίου Σπυρίδωνος Α . Νέα Σκήτη Άγιον Όρος.


4 σχόλια:

Απόστολο είπε...

Να ανέβει και προς τα πάνω.

Ανώνυμος είπε...

Επίσημη αποτείχιση όσο κι αν έψαξα δεν βρήκα του πάτερ Σάββα, υπάρχει να με παραπέμψετε;

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

captain giannis15 Σεπτεμβρίου 2016 - 7:49 μ.μ.
Πιστευω οτι η εν λόγω ανακοίνωσις έγινε κατόπιν εντολής του μητροπολίτου.....

Αν ναί,τότε "άγιε" Θεσσαλιώτιδος θα μου επιτρέψεις να σου πω οτι λίαν επιεικώς είσαι ανεκδιήγητος
οταν αποκαλείς έναν ομολογητή της πίστεως μας "κάποιον",
οτι η ομιλία είναι αμφιβόλου ποιότητος
και οτι σκοπόν έχει να παραπλανήσει τους πιστούς......

ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ...!!!!

το είδαμε εδώ https://katanixis.blogspot.gr/2016/09/blog-post_77.html#more

Santiago aj είπε...

"Δήλωση του κυρίου Σάββα". Δε θα πούμε βέβαια "δήλωση του κύριε Σάββα"! Αντίστοιχα θα πούμε "δήλωση του πατρός Σάββα" κι όχι "δήλωση του πάτερ Σάββα". "Πάτερ Σάββα" θα πούμε όταν του μιλούμε ή όταν τον φωνάζουμε ή προσφωνούμε: "Πάτερ Σάββα ευχαριστώ!" ή "Πάτερ Σάββα καλημέρα" ή "πάτερ Σάββα τι έχετε να πείτε για τον οικουμενισμό;" με τον ίδιο τρόπο που θα πούμε "κύριε Σάββα ευχαριστώ" ή "κύριε Σάββα καλημέρα" ή "κύριε Σάββα τι έχετε να πείτε για τον οικουμενισμό;". Άρα: "δηλώσεις του κυρίου Σάββα" και αντιστοίχως "δηλώσεις του πατρός Σάββα". Το "πάτερ" αντιστοιχεί με το "κύριε". Επίσης δεν υπάρχει "αγιορίτης", υπάρχει "αγιορείτης".

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.