" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Πέμπτη 30 Ιουνίου 2016

Τραγουδιστής Κώστας PERSONAS: «ΔΕΝ είμαι από την Αλβανία, είμαι από τη ΒΟΡΕΙΟ ΗΠΕΙΡΟ! Καταλαβαίνετε τη διαφορά; Το αίμα μου είναι 100% ΕΛΛΗΝΙΚΟ!» - ΒΙΝΤΕΟ κ το σχόλιο μας

«Δεν ξέρω αν καταλαβαίνετε τη διαφορά της Βορείου Ηπείρου από την Αλβανία» είπε ενοχλημένος γνωστός τραγουδιστής στους δημοσιογράφους.
Ο Κωνσταντίνος Personas βρέθηκε στο κόκκινο χαλί των MAD VMA 2016 και απάντησε στην ερώτηση της δημοσιογράφου αν η καταγωγή του είναι από την Αλβανία.
«Δεν έχω δηλώσει ποτέ ότι είμαι από την Αλβανία. Έχω πει ότι είμαι Έλληνας 100% από τη Βόρεια Ήπειρο. Δεν ξέρω αν καταλαβαίνετε τη διαφορά της Βορείου Ηπείρου από την Αλβανία. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τη χώρα αυτή, τους εκτιμώ, με στηρίζουν κι εκείνοι, αλλά δεν μπορώ να αλλάξω το αίμα μου και τις ρίζες μου που είναι από τη Βόρεια Ήπειρο, 100% ελληνικό», τόνισε ο τραγουδιστής.

Δείτε το βίντεο:
από makeleio.gr


Ο Κώστας Κουφός (καλλιτεχνικό Personas) είχε μιλήσει ανοικτά για το όνομα του και την καταγωγή του από τις 25 Νοεμβρίου 2015 στην εκπομπή «Πρω1νό» του ΑΝΤ1.
Δείτε και αυτό το βίντεο.

Πηγή


Σχόλιο
Χαιρόμαστε που ο νεαρός καλλιτέχνης αναγνωρίζει την εθνοτική του καταγωγή (και μέσα από αυτόν μαθαίνει ο μέσος Έλληνας ότι υπάρχουν Έλληνες στην Βόρειο Ήπειρο, το ελληνικό κομμάτι γης που παραχωρήθηκε στην Αλβανία το 1913 και έκτοτε, με βαρύτατες ευθύνες των πολιτικών μας, παραμένει ακόμη σκλαβωμένο, παρά το ότι απελευθερώθηκε 3-4 φορές).
Ευχόμαστε ο τραγουδιστής να αναζητήσει τραγούδια με ποιότητα και όχι αυτά της βιομηχανίας που ισοπεδώνει -αν δεν κατακρημνίζει- κάθε αξία και κάθε ηθική.
Ιστολόγιο Ομάδας Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.