" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2016

Οι μαχητές δεν χρειάζονται πόδια ή χέρια...αλλά ψυχή! Ο Θεσσαλονικιός πυγμάχος που θα σας καθηλώσει!

Πάντα χαιρόμασταν τους μαθητές που έχουν δίψα για μάθηση. Που δεν το βάζουν κάτω. Που παλεύουν σκληρά, ξεπερνώντας  τις δυσκολίες. 
Πως να μην υποκλιθούμε σε αυτό το παλικάρι από την Θεσσαλονίκη ; 

Μπράβο στο παλικάρι μας.
Μπράβο και στον προπονητή του, τον γνωστό εκπαιδευτή του Street Fight Κώστα Γεωργιάδη.

Ιστολόγιο Ομάδας εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"


Από τη Θεσσαλονίκη μήνυμα για να του κάνω μια συνέντευξη για τις πολεμικές τέχνες.... λίγη ώρα αργότερα προκάλεσε σάλο με τις δηλώσεις του ο Λάκης Λαζόπουλος λέγοντας πως τα άτομα που είναι σε αναπηρηικά αμαξίδια..."κολλημένα" κολλάνε και οι εγκεφαλοί τους. Λέω, δεν μπορεί ... τραγική σύμπτωση... θα νομίζει ο άνθρωπος ότι του έστειλα γιατί το θέμα είναι στην επικαιρότητα....

Μιλήσαμε , έστειλα το ανάλογο ερωτηματολόγιο να το τσεκάρει ,να το μελετήσει και να το απαντήσει με τον προπονητή του.... και εκείνος έστειλε απάντηση την ημέρα που σκοτώθηκε σε τροχαίο ο Παντελής Παντελίδης. Κι άλλη τραγική σύμπτωση σκέφτομαι... Αφού ο Μπάμπης καθηλώθηκε σε αναπηρικό αμαξίδιο μετά από σοβαρό τραυματισμό σε τροχαίο....

Μετά το ξανασκέφτηκα ... όχι καμία τραγική σύμπτωση! Ο Μπάμπης Βαρυτιμίδης είναι μαχητής... και στη ζωή και στο ρινγκ... Γιατί πάνω από όλα αυτό που μετράει είναι η υγεία μας! Ψυχική, σωματική αλλά και πνευματική! Και οι μαχητές δεν το βάζουν κάτω ποτέ.... Να πέφτεις είναι εύκολο... Να σηκώνεσαι όμως;

Δεν πρωταγωνιστεί στα Ελληνικά ρινγκ.... αλλά είναι πρωταγωνιστής δύσκολης καθημερινότητας ... την οποία την έχει μετατρέψει σε "παιχνιδάκι" και τα έχει φέρει όλα στα μέτρα του! Γνωρίστε τον.... γιατί το fightlife.... ενδιαφέρεται και θέλει να σας παρουσιάζει.... κάθε έναν που μάχεται για τη ζωή γενικά.... FIGHT FOR LIFE.... LIFE IS A FIGHT..... FIGHTLIFE!

Ο προπονητής του Μπάμπη είναι ο Κώστας Γεωργιάδης ο οποίος διατηρεί τη σχολή του στη Θεσσαλονίκη.



Μπάμπη πες μου πότε ξεκίνησες να κάνεις πυγμαχία, πώς πήρες την απόφαση να ασχοληθείς και πόσο σου έχει αλλάξει την καθημερινότητα σου η προπόνηση και ενασχόλησή μου με τα μαχητικά αθλήματα και τις πολεμικές τέχνες! Πηγαίνεις σε μαχητικές διοργανώσεις; Πόσο αγαπάς τις πολεμικές τέχνες....
Ασχολούμαι με την πυγμαχία - αυτοάμυνα από αρχές Νοεμβρίου 2015. Το έναυσμα μου το έδωσε ο ίδιος ο προπονητής μου κ. Κώστας Γεωργιάδης ο οποίος ειδικεύεται σε άτομα με κινητικά προβλήματα. Η ενασχόληση μου με τις πολεμικές τέχνες με έχει ωφελήσει και σωματικά και πνευματικά,δίνοντας μου περισσότερο αυτοπεποιθηση ,ενέργεια,μυϊκή ενδυνάμωση και γενικά στην καθημερινότητα - λειτουργικοτητα μου. Μαζί με τον προπονητή μου δίνουμε το παρών σε όλες τις αθλητικές διοργανώσεις στη πόλη μας. Όσο ασχολούμαι με τις πολεμικές τέχνες τόσο μεγαλώνει το πάθος μου για αυτές...


Περιέγραψέ μας μια ημέρα σου πόσο γεμάτη είναι , τι σου αρέσει να κάνεις , πόσο χρόνο αφιερώνεις στην προπόνησή σου ....
Ξυπνάω αρκετά νωρίς κάθε μέρα μιας και οι μέρες μου είναι γεμάτες από δραστηριότητες. Διπλές προπονήσεις πολεμικές τέχνες - στίβος,αρκετό διάβασμα και επίσης μου αρέσει να βγαίνω με φίλους στον ελεύθερο χρόνο μου. Συνολικά αφιερώνω 4-5 ώρες καθημερινά η οποία περιλαμβάνει πολεμικές τέχνες,βάρη και στίβο.


Έχεις βάλει κάποιους στόχους: Να παίξεις αγώνα σε ανάλογη διοργάνωση για μαχητές και αθλητές με κινητικά θέματα; Τι θα ήθελες να πετύχεις γενικα;
Ο προπονητής μου είναι ο μόνος (από όσο γνωρίζω) που έχει τμήμα ειδικά για άτομα με αναπηρίες. Έχουμε ως στόχο την συμμετοχή μας σε επιδείξεις καθώς και σε αντίστοιχους αγώνες.


Βλέπω φωτογραφίες με έναν σκύλο.... Είσαι φιλόζωος; Πώς το λένε το χνουδωτό παιδί σου και σύστησε τον μας!
Λατρεύω τα σκυλιά και είμαι ιδιοκτήτης δύο rottweiler (Ιρμα και Ντεξτερ) και περνάω αρκετό χρόνο μαζί τους,το οποίο με χαλαρώνει στην καθημερινότητα μου.

Στάθηκε ποτέ εμπόδιο στα όνειρα και τους στόχους το αμαξίδιό σου ή βρίσκεις τρόπους να ξεπερνάς να πάντα και να δυναμώνεις όλο και περισσότερο;
Δεν έχω αφήσει την αναπηρία μου να σταθεί εμπόδιο στους στόχους μου. Ισα ίσα είναι μια πρόκληση για μένα να ξεπερνάω τα όποια "εμπόδια" - δυσκολίες.


Τι συνέβη με την υγεία σου και τώρα σε βοηθά στην κίνηση σου το αμαξίδιο;
Είχα ένα τροχαίο πριν 11 χρόνια το οποίο με άφησε παράλυτο από την μέση και κάτω και πλέον το αμαξιδιο είναι τα "πόδια" μου...




Ο Βαγγέλης Χατζής ο μονόχειρας πυγμάχος απέδειξε ότι για να είσαι πρωταθλητής... δεν χρειάζονται δύο χέρια.... Αλλά μυαλό, ψυχική δύναμη και επιμονή....

Εσύ τι θα έλεγες σε μαχητές , παιδιά και άτομα που αντιμετωπίζουν τη δύσκολη κατάσταση που αντιμετωπίζεις και εσύ;

Είναι πολλοί οι άνθρωποι που έχουν αποδείξει ότι η αναπηρία δεν στάθηκε εμπόδιο στα όνειρα και στην καθημερινότητα τους.

Αυτό που θα θελα να πω στα νέα παιδιά που αντιμετωπίζουν παρόμοια προβλήματα είναι να συνεχίσουν να μάχονται και να θυμάστε (λόγια του προπονητή μου...)

ΤΑ ΟΡΙΑ ΥΠAΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΞΕΠΕΡΝΑΜΕ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.