" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Παρασκευή 23 Μαΐου 2014

Εθνική παράδοση και νέες τεχνολογίες...

Πώς μπορούν οι μαθητές του Δημοτικού και του Γυμνασίου να ζωντανέψουν μύθους του Αισώπου μέσα από μια Γλώσσα Προγραμματισμού ΗΥ.
eΣΩΠΟΣ : ο μύθος του Αισώπου «Ο κάβουρας κι η αλεπού» σε scratch, από τους μαθητές της ΣΤ' τάξης του 3ου Δημοτικού Σχολείου Πολίχνης, Θεσσαλονίκη, Απρίλιος 2014.
Υπεύθυνος του Project ήταν ο Εκπαιδευτικός Πληροφορικής ΠΕ19, Γιάννης Αυγερινός.Η Περίπτωση του 3ου Δημοτικού Σχολείου Πολίχνης και του γνωστού πια Scratch.

Η εργασία είναι δημοσιευμένη εδώ: http://scratch.mit.edu/projects/20976462/

Και μπορεί να παίξει απ' ευθείας σε βίντεο εδώ:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.